افزایش اثربخشی بازاریابی محتوا به روش اینستاگرام

افزایش اثربخشی بازاریابی محتوا به روش اینستاگرام
از ماهان موسوی مقالات آموزشی ۲ دیدگاه
خیلی واضحه که فقط یه اکانت ساده تو اینستاگرام نسازید و شروع به عکاسی و انتشارشون نکنید. بهترین بازاریابای محتوا تو اینستاگرام از مزایای این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنن و به کمک #هشتگ، استوری، تبلیغات و ویدئوی لایو کلی منفعت می‌برن. برای افزایش اثربخشی بازاریابی محتوا به روش اینستاگرام میریم سراغ اینکه این ویژگی‌ها رو چطور استفاده کنیم:

هشتگهای قدرتمند
شما تو کمپینای اینستاگرامیتون دو مدل #هشتگ می‌تونید استفاده کنید: هشتگ‌های برند شده یا هشتگ‌های عام که همه در محیط اینستاگرام استفاده می‌کنند.

هشتگ‌های برند شده، پیدا کردن پست‌های شمارو توسط افراد و کاربرای اینستاگرام آسون‌تر می‌کنه. افرادی که شرکت شمارو میشناسن میتونن راحت‌تر مطالب مربوط به شمارو پیدا کنن. هشتگ‌های برند شده برای آکادمی دیجیتال مارکتینگ مثل: #آکادمی_دیجیتال_مارکتینگ #دوره_های_آکادمی_دیجیتال_مارکتینگ.

هشتگ های عام معمولاً توسط کاربرای اینستاگرام برای دنبال کردن یه موضوع یا یه علاقمندی ساخته میشه. برای آکادمی دیجیتال مارکتینگ مثال این نوع #هشتگ‌ها میشه: #بازاریابی_دیجیتالی #بازاریابی_دیجیتال #دیجیتال_مارکتینگ #آنالیتیکس #سئو

*** برای هر پست اینستاگرام بیش از ۳۰ هشتگ نمیتونید استفاده کنید.

استوری های پویا
استوری اینستاگرام به شما این اجازه رو میده که خیلی شفاف‌تر و مستقیم‌تر با مخاطبتون ارتباط برقرار کنید اما یه اشکالی که دارن اینه که بعد از ۲۴ ساعت پاک میشن. کسی از شما انتظار نداره که هزینه سنگینی برای ساخت محتوای استوری اینستاگرام که مدت زمانش محدود و کمه صرف کنید. اگرچه نزدیک یک ساله که اینستاگرام ویژگی استوری رو معرفی کرده اما تو این مدت تغییرات خوب و قابل توجهی کرده که قابلیت سیو کردن استوری از اون جمله است که شما میتونید هر موقعی که خواستید دوباره اون استوری رو آپلود کنید. حتی میتونید به عنوان های‌لایت برای مدت زمانی که دست خودتونه داخل پیجتون نگهداری کنید. از مزایای استوری میشه به این اشاره کرد که همیشه مخاطبانتون رو درگیر میکنه و نه تنها ۱ بار بلکه چندین بار تو صفحه اصلیشون برند شما رو نشون میده. هر چقدر تعداد استوری ها در روز بیشتر باشه احتمال دیده شدن برند شما توسط مخاطباتون بیشتر میشه.

*** شما حتی با استوری میتونید ترافیک وب سایتتون رو بیشتر کنید: برای اینکار می تونید چندین استوری بگذارید و در انتها به بازدید‌کننده ها بگید برای اطلاعات بیشتر به سایتتون مراجعه کنن.

*** این امکان برای پیج هایی فعاله که بیشتر از ۱۰۰۰۰ فالوئر دارن.

لایو اینستاگرام ماهرانه
۸۰ درصد مردم ترجیح میدن که در مورد یه برند ویدیوی لایو ببینن تا اینکه بلاگ اون برند رو بخونن و همچنین ۸۲ درصد مردم ترجیح میدن که ویدیوی لایو رو تو شبکه های اجتماعی ببینن تا نرم افزارای لایو استریم.

اینستاگرام به شما این امکانو میده که لایو ویدئو تهیه کنید، اونو به اشتراک بذارید و داخل استوری هاتون قرار بدید تا کاربرا ازش استفاده کنن. ویدیوهای لایوتون حتی میتونه تو صفحه explore اینستاگرام به نمایش در بیاد تا مخاطبان زیادی شما رو ببینن.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   آموزش ساخت و ایجاد استوری

تبلیغات رسمی اینستاگرام
تبلیغات رسمی و اسپانسری اینستاگرام به شما این امکانو میده که به اهداف برندتون دست پیدا کنید. نه تنها این تبلیغات به بازاریابی خدمات و محصولات شما می پردازه بلکه دکمه CTA نیز داره:

در این روش، پست تبلیغات اینستاگرام شما بدون نیاز به انتشار تو پیج‌های مختلف، به طور مستقیم از طرف اینستاگرام منتشر میشه. امکانات جذابی مثل تفکیک کاربران بر اساس جنسیت و رده سنی، موقعیت جغرافیایی و سیستم‌عامل تلفن همراه در این سرویس فراهم شده.

نتیجه
اینستاگرام محیطی جامع برای انتشار محتوای تصویری در مورد برندتونه. محتوای تصویری‌ای که مختص کاربرای خودتون آماده میشه تا به بهترین حالت ممکن به نمایش در بیاد. استفاده از هشتگ‌های برند شده یا عام، انتشار استوری از آرشیو یا استفاده از لایو اینستاگرام و همچنین استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام همگی به نوع مخاطبانتون و نوع پیامی که می خواهید منتقل کنید ارتباط داره.

منبع: content marketing institute

مقاله آموزشی نحوه کار با پنل مدیریت اینستاگرام(ایران سوشال)

مقاله آموزشی نحوه کار با پنل مدیریت اینستاگرام(ایران سوشال)
از وحید محمدی مقالات آموزشی ۶ دیدگاه
یکی از مشکلاتی که در اینستاگرام برای کسب‌وکارهای ایرانی وجود دارد عدم دسترسی به promotion(تبلیغات) یا قیمت بالا و سختی آن است. ما قصد داریم در این سری مقالات یکی از خدمات جدید آکادمی دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده صحیح از آن برای جذب فالوور واقعی و دلخواه خود را آموزش بدهیم. خدمت جدید آکادمی ربات هوشمند اینستاگرام به نام ایران سوشال است که شما می‌توانید با استفاده از آن با قیمتی مناسب و سرعتی خوب به اهداف خود در اینستاگرام دست پیدا کنید. در پایین آموزش ربات هوشمند ایران سوشال رو شروع می‌کنیم.

خب در اینجا من قسمت‌های مختلف رباط رو معرفی میکنم و هر قسمت رو به صفحه آموزش اون متصل میکنم. برای باخبر شدن از امکانات و آموزش‌های جدید می‌توانید این صفحه را بوکمارک کنید و به آن سر بزنید یا اینکه در خبرنامه آکادمی عضو بشید.

اولین قدم برای آشنایی با ربات مراجعه به صفحه ربات هوشمند اینستاگرام (ایران سوشال) است یا اینکه مستقیم به صفحه ثبت‌نام مراجعه کنید. و در هر مرحله اگر به مشکل خوردین آموزش رو بخونین یا اینکه به توصیه من گوش کنین و قدم به قدم با آموزش جلو برین که بهترین نتیجه رو در کمترین زمان کسب کنید.

ثبت نام، ورود به ربات و معرفی اکانت اینستاگرام به ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال جهت شروع انجام کار.
آموزش ایران سوشال، افزودن و شارژ اکانت
آموزش ایران سوشال، مدیریت و تنظیمات اکانت
آموزش ایران سوشال، گزارش گیری از میزان بازدهی اهداف ربات و بالابردن بازگشت فالوور
آموزش ایران سوشال، ارسال پست‌های زمانبندی شده به صورت خودکار تا سه ماه آینده
شما می‌توانید به سادگی با ثبت‌نام در لیست زیر، ویدئوی ضبط شده “وبینار جذب فالوور در اینستاگرام”  را دریافت نمایید. در این وبینار نحوه کار با این ربات آموزش داده می‌شود.

دسته‌ها: اینستاگرام